3. sep 2020

Få støtte fra jubilæumslegat

Metalindustriens Lærlingeudvalgs Jubilæumslegat er åben for ansøgninger om støtte. Fristen for at søge er 15. oktober 2020.

Ansøgning foregår ved at udfylde ansøgningsskemaet herunder. Print og udfyld skemaet og send det med posten til:

Metalindustriens Lærlingeudvalgs Jubilæumslegat
Vesterbrogade 6D, 4. sal.

Ansøgningsskema

Legatet yder støtte til:

- Personer, der er begyndt på en erhvervsuddannelse inden for jern- og metalindustriens, el-fagets eller blikkenslagerfagets værkstedstekniske fag. For at komme i betragtning til legatet skal personens økonomiske grundlag for at fuldføre uddannelsen være forringet i væsentlig grad uden den uddannelsessøgendes egen skyld

- Institutioner og personer, der efter legatbestyrelsens vurdering yder – eller er egnet til at yde – en virkningsfuld indsats til gavn for de uddannelsessøgendes kår eller almen fremme for erhvervsuddannelser inden for jern- og metalindustrien, el-fagets eller blikkenslagerfagets værkstedstekniske fag

Ansøgningen vil blive behandlet af jubilæumslegatets bestyrelse.

Svar på ansøgninger sendes senest 10. december. Legatet bliver uddelt til januar 2021

Spørgsmål til jubilæumslegatet rettes til uddannelseskonsulent Alexander Brøndsholm Jensenabj@iu.dk eller tlf. 21894172.

Alexander Brøndsholm Jensen

Uddannelseskonsulent